Thursday, May 28, 2009

Mengenai Vemma

Dah lama aku tak tulis blog ni...dah nak mati rasenye blog ni..hehehe..
ok, kali ni aku nak bercerita sikit mengenai vemmabuilder di mana ia adalah satu peluang untuk anda menjana pendapatan sehingga 1k yang di bayar pada tiap2 minggu( mesti x percaya kan),
aku dpt tau vemma ni melalui paper metro...minggu lepas aku pergi beli paper metro, selalunye pagi aku beli, malam baru baca..tgh belek2 , aku nampak la ramai juga yg iklankan website vemma ni...diorg actually nak promote website diorg untuk untuk join under dia... aku bab2 MLM ni agak berminat jugak la...tapi tahap kepercayaan tu memang susah sikit ditambah dgn fulus lagi...pening kepala. ..so nak dijadikan cerita aku buat la research mengenai vemma ni, nak tgk mcm mane pergi nye.. not bad!!(bisik hatiku) .. yg best nye ada autodownline..maknenye lepas je register as a free member, kita dapati downline kita bersepah setiap jam..best la tu...tapi kita takkan dpt ape2 kalau kite x bayar...so kene bayar juga lah..baru dpt untung..mane boleh senang2 je nak dpt duit kalau kita x bayar, tul x? kita bayar mesti lah ade product nye iaitu produck minuman manggis kesihatan.. so, join vemma now or u will be sorry!!

untuk keterangan lanjut..CLICKHERE

No comments:

Post a Comment